План роботи Шегинівської ЗОШ І-ІІІ ст. на 2024-2025 н.р.
Освітня програма 2021-2022 н.р.
Річний план роботи школи на 2021-2022 н.р.
Навчальний план 2021-2022 н.р.
Навчальний план 2019-2020 н.р.
Територія обслуговування: с.Шегині, с.Хатки, с.Баличі, с.Буців, с.Биків, с.Плешевичі Шегинівської сільської ради.
2 клас - 11 учнів
3 клас - 13 учнів
4 клас - 8 учнів
5 клас - 21 учень
Мова освітнього процесу
Заклад загальної середньої освіти з українською мовою навчання
№ з/п |
Вакансія
(предмет) |
Кількість
годин, ставок |
1. |
Асистент
вчителя |
1 ст. |
|
|
|
Наявність кабінетів:
- кабінет інформатики
- кабінет біології
- кабінет історії
- кабінет іноземної мови
- кабінет математики
- кабінет фізико-хімічний
- кабінет української мови
- кабінет обслуговуючої праці
- кабінети початкових класів
- спортивний зал
Річний звіт директора школи за 2023-2024 н.р.
Річний звіт директора школи за 2022-2023 н.р.
Річний звіт директора школи за 2021-2022 н.р.
Річний звіт директора школи за 2020-2021 н.р.
Річний звіт директора школи за 2019-2020 н.р.
Наказ про затвердження положення про внутрішню систему забезпечення якості освіти
Положення про внутрішню систему забезпечення якості освіти
ЗАКОН УКРАЇНИ «ПРО ОСВІТУ» від
05.09.2017 року №2145-VІІІ
2. Держава забезпечує підготовку фахівців для роботи з
особами з особливими освітніми потребами на всіх рівнях освіти.
3. Для навчання, професійної підготовки або
перепідготовки осіб з особливими освітніми потребами застосовуються види та
форми здобуття освіти, що враховують їхні потреби та індивідуальні можливості.
4. Органи державної влади, органи місцевого самоврядування
та заклади освіти створюють особам з особливими освітніми потребами умови для
здобуття освіти нарівні з іншими особами шляхом належного фінансового,
кадрового, матеріально-технічного забезпечення та забезпечення універсального
дизайну та/або розумного пристосування, що враховує індивідуальні потреби та
можливості таких осіб, визначені в індивідуальній програмі розвитку.
5. Навчання, виховання та розвиток осіб з особливими
освітніми потребами у закладах дошкільної, позашкільної та загальної середньої
освіти здійснюються за рахунок коштів державного та місцевих бюджетів, інших
джерел, не заборонених законодавством, у тому числі з урахуванням потреб
дитини, визначених в індивідуальній програмі розвитку.
6. Зарахування осіб до спеціальних закладів освіти,
переведення з одного типу закладу до іншого та відрахування таких осіб
здійснюються у порядку, встановленому центральним органом виконавчої влади у
сфері освіти і науки.
7. Категорії осіб з особливими освітніми потребами
визначаються актами Кабінету Міністрів України з урахуванням міжнародних норм і
стандартів.
(Стаття 19 в редакції Закону № 463-IX від 16.01.2020)
Стаття 20. Інклюзивне навчання
1. Інклюзивне навчання здобувачів освіти базується на
принципах недискримінації, врахування багатоманітності людини, ефективного
залучення та включення до освітнього процесу всіх його учасників.
Організація інклюзивного навчання у закладах освіти на
відповідних рівнях освіти здійснюється відповідно до порядків, затверджених
Кабінетом Міністрів України.
2. У разі звернення особи з особливими освітніми
потребами або її батьків заклад освіти утворює інклюзивний клас та/або групу в
обов’язковому порядку.
Спеціальний клас та/або група утворюється керівником
закладу освіти за погодженням із засновником цього закладу освіти або
уповноваженим ним органом.
3. З метою проведення комплексної
психолого-педагогічної оцінки розвитку дітей, надання психолого-педагогічних та
корекційно-розвиткових послуг, а також забезпечення психолого-педагогічного
супроводу дітей з особливими освітніми потребами органи місцевого
самоврядування утворюють інклюзивно-ресурсні центри.
4. Будівлі, споруди і приміщення закладів освіти та
інклюзивно-ресурсних центрів повинні відповідати вимогам доступності згідно з
державними будівельними нормами і стандартами.
5. Проектування, будівництво та реконструкція
будівель, споруд, приміщень закладів освіти та інклюзивно-ресурсних центрів
здійснюються з урахуванням принципів універсального дизайну та/або розумного
пристосування.
(Стаття 20 в редакції Закону № 463-IX від 16.01.2020)
Створюються відповідні умови для навчання осіб з особливими освітніми
потребами з урахуванням особливостей
розвитку дітей: доступність будівель і приміщень, використання адекватних форм
і методів навчально-виховної роботи, психолого-педагогічний супровід,
налагодження співпраці з батьками (особами, які їх замінюють)
З 1 вересня 2024-2025 навчального року в школі буде відкрито 4 інклюзивні класи, в яких навчатимуться 6 учнів з
особливими освітніми потребами.
-Для забезпечення навчання в інклюзивних класах в школі працюватимуть
асистенти вчителів, практичні психологи; обладнано кімнату психологічного
розвантаження.
-Також для дітей з особливими потребами організовано індивідуальну форму
навчання.
-Територія шкільного подвір’я має вільний доступ для маломобільних груп
населення.
-Наявний пандус.
-Розмір вхідних
дверей дозволяє перемістити маломобільну людину до приміщення школи.
Немає коментарів:
Дописати коментар