Вже традиційно протягом лютого- березня у школі проводиться методична декада- період висвітлення кращих надбань педагогічного колективу, пропаганди ефективного педагогічного досвіду, розкриття практичних можливостей використання інтерактивних технологій та методик, які допомагають зробити освітній процес цікавим, різноманітним, ефективним і демократичним. Відповідно до наказу по школі заплановано нестандартні, інноваційні уроки, виховні заходи, засідання творчих груп, семінарів, заняття гуртків. Перший тиждень декади став майданчиком відкритих переглядів цікавих заходів освітян школи, а педагоги були налаштовані на творче вираження професіоналізму та презентацію власного досвіду. Творчим підходом відзначилися уроки у вчителів початкових класів. Вінокурова Р. В., вчитель 1 класу, асистент вчителя Цар М.Я. провели урок математики «Многокутник: трикутник, чотирикутник,п‘ятикутник, шестикутник. Моделювання многокутників із підручного матеріалу». На уроці вчителька використовує інтерактивні вправи для засвоєння даної теми: ігри, бесіди, роботу з підручником, презентацією, гімнастику для очей та рухливі вправи, що загалом створює ситуацію успіху на уроці. Учні будували фігури з підручного матеріалу, розв‘язували задачі на конструювання геометричних фігур, за допомогою лінійки та олівця першокласники креслили многокутники.
У 2 класі на уроці української мови та читання під керівництвом вчителя Вінокурової Х. П. була розкрита тема «Слова -назви ознак». Вдало підібрані ефективні методи, які використовує вчителька: медіаресурси: аудіоказки, мультфільми; картки доя парної та індивідуальної роботи, стіна слів, загадки, робота з підручником та друкованим зошитом сприяли високій активності школярів. На завершення уроку вчителька оголошує оціночні судження учням, які їх мотивують, підтримують і надихають на успіх. Букса У.П. з учнями 4 класу провела урок Я досліджую світ з теми «Цінність життя і здоров‘я. Складові здоров‘я». Розпочалося заняття із ранкового кола, на якому учні за допомогою смайликів ділилися про свій настрій та самопочуття, а вчителька налаштувала їх на творчий і продуктивний урок. Вивчаючи складові здоров‘я, цінність життя учні вміють працювати у парах, групах, читають QR-коди і вміють аналізувати зашифрований текст. Після перегляду відеофрагменту про те, як дбати про своє здоров‘я, діти запам‘ятовують правила особистої гігієни. Вдало і доцільно вчителька проводить рефлексію «Яблуня здоров‘я"
Немає коментарів:
Дописати коментар