пʼятниця, 12 січня 2024 р.

Нові кабінети у школі

 Дирекція та педколектив школи плідно працюють над створенням нової моделі загальноосвітнього навчального закладу. За І семестр 2023- 2024 н.р. у школі створено три нових кабінети.

У межах реалізації Всеукраїнського проєкту “Клас безпеки”, метою якого є систематична підготовка дітей та молоді з питань цивільного захисту, особистої безпеки, здорового способу життя, ознайомлення з правилами пожежної, мінної безпеки, формування навичок самозахисту, надання домедичної допомоги, рятування в умовах надзвичайних ситуацій у школі відкрито кабінет безпеки. У класі є п’ять тематичних зон. Окрім зони мінної безпеки, тут є зона пожежної безпеки, вивчення правил дорожнього руху, ігрова та зона психологічного розвантаження, зона надання домедичної допомоги. Клас обладнаний муляжами вибухонебезпечних предметів, аптечкою, інвентарем для домедичної допомоги, пожежної безпеки. Тут діти різних вікових груп зможуть і в теорії, і на практиці навчатися основ пожежної та протимінної безпеки, правил поведінки під час сигналу «Повітряна тривога», правил надання домедичної допомоги. Для молодших школярів створений ігровий куточок.У кабінеті є знаки, підібрана література та інформаційні стенди, демонстраційні костюми, роздатковий матеріал.Відповідала за облаштування кабінету вчитель початкових класів , завідуюча кабінетом Уляна Букса .
Робота у класі безпеки буде сприяти формуванню в учнів здоров`язбережувальних компетентностей, навичок самозахисту і вмінь швидко діяти в умовах надзвичайних ситуацій.
Щоб зробити навчання максимально доступним та цікавим для учнів з особливими освітніми потребами, створено ресурсну кімнату. Ресурсна кімната – це спеціально організований простір для розвитку та гармонізації психоемоційного стану дитини. Це додатковий інструмент для адаптації психологічного та фізичного здоров’я дітей, що дозволяє емоційно розвантажити дитину, зняти нервове збудження, знизити рівень тривожності та активізувати мозкову діяльність. Ресурсна кімната розділена на кілька частин: навчальну, ігрову або зону відпочинку, побутову та куток сенсорної розрядки.
У функціональних зонах діти мають можливість працювати з логопедом, психологом, вчителями- асистентами, які, власне, і займались облаштуванням кімнати.
Кімнатні рослини не тільки очищають повітря, але і наповнюють нас позитивними емоціями, а іноді навіть допомагають позбутися хвороб. Тому директор нашої школи Іван Балич , вирішив створити "Кліматрон" (зелений куточок). Мета даного проєкту- створення в школі екологічного простору через озеленення коридору третього поверху кімнатними рослинами зі здоров’язберігаючими властивостями. Даний проєкт реалізувала вчитель біології Мар'яна Букса.
Кабінети відповідають усім вимогам та рекомендаціям. Зазначимо, що всі кабінети облаштовано за кошти вчителів.



















Немає коментарів:

Дописати коментар