вівторок, 1 грудня 2020 р.

Хай буде здоров'я у вас і у нас!

На підтримку всіх лікарів, які рятують життя людей під час пандемії, з метою формування в учнів уявлення про медичну службу в Україні, вміння звертатися по допомогу до лікаря-фахівця чи медсестри, закріплення  прагнення дбати про своє здоров’я, розвитку вміння застосовувати здобуті знання в практичній діяльності, виховання позитивного ставлення до свого здоров’я у 3 класі пройшов урок-тренінг "Піклуємося про здоров'я". Діти з'ясували ознаки самопочуття, вчилися звертатися по допомогу до медпрацівників. Під час гри"Швидка допомога" учні досліджували зір,слух,виготовляли медичні картки. І, звичайно, ще раз поговорили про прості правила поведінки, яких слід дотримуватися під час пандемії: одягати маску, дезінфікувати та мити руки з милом частіше, повідомляти про погане самопочуття тощо.Загалом урок був цікавим,пізнавальним і...розважальним.)
Хай буде здоров'я у вас і у нас!




Немає коментарів:

Дописати коментар