Роль освіти у визначенні норм та цінностей суспільної доброчесності та їх “усуспільненні” – надзвичайно важлива для протидії колективним діям, що спричиняють корупцію.У школі діти вбирають не тільки знання й навички для життя, а і ставлення, цінності. Ідеально – якщо набуті знання дають їм змогу діяти в інтересах суспільства, тобто доброчесно.
Поняття корупції, доброчесністі, етики та верховенства права, розуміння боротьби з корупцією розглядали протягом цього тижня учні нашої школи. На годинах класного керівника у 5,7,8,9 класах (кл.керівники Безверхня С.В., Букса М.Р., Яворський В.Ю., Буцик Л.Р.)йшлося про те, що доброчесні громадяни не лише відповідають за небажані вчинки, а і вважають своїм обов’язком діяти чесно навіть якщо ніхто не бачить.Класні керівники провели поглиблений огляд змісту доброчесності. Через дискусії, розгляд ситуацій розвивали навички доброчесності та антикорупції у своїх вихованців. А ще учні вчились визначати корупцію та порівнювати її з аморальною чи незаконною поведінкою, розуміти власні цінності суспільної доброчесності, цінності інших та суспільства, і який вони мають вигляд, коли їх застосовують.
" Доброчесність-одна з найважливіших якостей" - підвели підсумок тижня учні школи.
Немає коментарів:
Дописати коментар